Care sunt avantajele externalizarii asistentei tehnice IT?

Care sunt avantajele externalizarii asistentei tehnice IT?

Exista multe avantaje in externalizarea serviciilor IT catre un furnizor dedicat, mai ales cand compania ta are alt domeniu de activitate. Astfel asistenta tehnica IT externalizata nu mai reprezinta un moft ci un pas inainte pentru dezvoltarea ulterioara a companiei tale.

Un stimulent financiar pentru rezultate 

Furnizorii IT lucrează pe baza de contract, ceea ce inseamna ca sunt motivati financiar pentru a va face fericiti. De asemenea, aranjamentele cu taxa fixa ​​functioneaza numai atunci cand ambele parti sunt multumite iar lucrurile sunt intretinute corect si probleme neprevazute NU APAR. Aceasta inseamna ca angajatii dvs. vor continua sa lucreze, deoarece echipa lor IT lucreaza cu sarguinta in fundal, asigurandu-va ca totul ramane in forma de varf.

IT este competenta lor principala

Toate sarcinile de zi cu zi, cum ar fi instalarea de hardware si software, sisteme de informatii, sarcini de securitate, administrarea retelei, intretinere, actualizari, gestionarea tehnologiei etc. sunt ingrijite de profesionistii IT. Acestia au cheltuit mult dezvoltand cele mai bune practici si personalizand instrumentele de lucru astfel incat sa rapunda promt la orice provocare.

Rezultate consecvente

Externalizatorii se ocupa deja de masurarea propriei activitati, deci este în interesul lor de a incerca sa imbunatateasca IT-ul in mod constant pentru clientii lor. De asemenea, rezultatele furnizorilor sunt de obicei urmarite mai atent decat cele ale angajatilor, astfel incat asistenta tehnica IT oferita de catre acesta trebuie sa fie in mod constant excelenta.

Resursele sunt rapid scalabile

Daca intampinati o gramada de probleme simultan, o firma IT va putea aloca rapid multi reprezentanti pentru a rezolva problemele simultan. Aceasta inseamna ca mai multi angajati pot primi ajutor de la diferiti tehnicieni IT in acelasi timp. Si cand lucrurile functioneaza fara probleme, nimeni nu este platit sa stea si sa astepte sa sune telefonul. Acest lucru reduce timpii morti si imbunatateste productivitatea angajatilor.

IT ca si categorie cotine multe discipline: securitate, cloud, stocare, comunicatii, retea, ERP, EMR, software de contabilitate etc. 

Majoritatea intreprinderilor mici nu isi pot permite sa angajeze experti in fiecare dintre aceste domenii. Angajarea unei persoane care este un specialist in biroul de asistenta si asteptarea ca acestea sa va gestioneze reteaua este ca si cum ati angaja un masinist si asteptati ca acestea sa se ocupe si de contabilitate. Cand utilizati un furnizor de servicii IT in sistem outsurcing, acesti experti sunt usor accesibili, deoarece costul angajarii fiecaruia dintre ei este distribuit intre fiecare dintre clientii lor.

O companie serioasă de IT iti va oferi un consult sau audit gratuit!
Auditul este un pas foarte important pentru a stabili tot ce ai nevoie in ceea ce prIveste partea de IT iar tu vei avea clar tot ce ai nevoie pe partea de IT.

La PowerNet este clar ca totul incepe cu un audit gratuit dupa care vei primi oferta de abonament exact pentru ce ai nevoie! Contacteaza-ne aici: https://bit.ly/32ykvdT

Photo by Thomas Jensen on Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Buy now