Pe masura ce afacerile devin mai dependente de tehnologie, creste si nevoia de asistenta IT de inalta calitate. Aceasta nevoie poate coplesi multe companii prin complexitatea gestionarii propriului suport IT.
Din fericire, o solutie usoara la aceasta problema exista sub forma furnizorilor de servicii IT sau MSP (multi service provider). MSP ofera solutii IT externalizate, flexibile, scalabile si care va ajuta sa va dezvoltati afacerea. De asemenea, va pot economisi bani si elimina necesitatea unui departament IT intern.
Cel mai bun motiv pentru a va externaliza asistenta IT este ca ar putea duce la economii substantiale pentru compania dvs. Companiile pot atrage economii de pâna la 40% prin externalizarea sarcinilor IT. In mare parte, costurile mai mici ale externalizarii provin din banii economisiti de companii pentru angajarea si formarea personalului IT intern.
O utilizare mai eficienta a tehnologiei poate reduce, de asemenea, costurile administrative, sporind in continuare suma de bani pe care o pot economisi companiile lucrând cu un MSP.
In lumea afacerilor digitalizate de astazi, securitatea cibernetica ar trebui sa fie o prioritate de top pentru companiile de toate dimensiunile. De fapt, intreprinderile mici se confrunta cu riscuri de securitate cibernetica chiar mai mari decat majoritatea organizatiilor mari, studiile aratand ca aproximativ 60% din intreprinderile mici sunt piratate cu succes in fiecare an. Serviciile de asistenta IT gestionate pot ajuta companiile sa se protejeze de amenintarile reprezentate de infractorii cibernetici. Externalizarea sarcinilor de securitate, in special testarea si monitorizarea securitatii, permite companiei dvs. sa se bucure de o protectie completa impotriva atacurilor fara a mai fi nevoie sa se angajeze direct o forta mare de specialisti IT necesari pentru a oferi aceasta protectie.
Datorita capacitatii sale de a suporta costuri care pot ajunge la mii de euro pe ora, timpul de nefunctionare a retelei este o problema masiva pentru companii. Asistenta IT gestionata poate reduce timpul de nefunctionare, solutionand problemele de retea mai repede decat ar putea face IT-ul intern. Serviciile de backup pentru date (on side sau in cloud) oferite de majoritatea MSP-urilor pot ajuta, de asemenea, la atenuarea efectelor timpilor de nefunctionare atunci când apar diverse probleme.
Tot hardware-ul IT necesita intretinere sau actualizari din cand in cand. Externalizarea asistentei IT este o modalitate usoara de a simplifica procesul de intretinere hardware pentru afacerea dvs. Printr-un plan de intretinere de rutina, furnizorul dvs. de asistenta IT externalizata se poate asigura ca hardware-ul dvs. este intretinut in mod regulat.
MSP-urile pot executa reparatii mai repede decat personalul IT intern, datorita accesului lor mai mare la piese si echipamente. Un MSP bun va putea, de asemenea, sa deserveasca hardware mai vechi care nu mai este acceptat de producator, permitandu-va sa va mentineti hardware-ul existent functionand pentru perioade mai lungi de timp.
Acestea sunt doar cateva dintre numeroasele beneficii care vin odata cu externalizarea suportului IT. Afacerea dvs. poate deveni mai eficienta, mai productiva si mai sigura, punand suportul IT în mâinile unui MSP cu experienta. De asemenea, va veti elibera pentru a va concentra pe cresterea si imbunatatirea afacerii dvs.
Acceseaza linkul urmator pentru a intra in legatura cu specialistii PowerNet: https://bit.ly/3ig618J